Villa Dobra






Apartman-Horvátország-VIR sziget szállás

Nyomtatás E-mail
Tengerparti jóga  Annával, kirándulás Attilával

Gyönyörű tájak, finom dalmát ételek, igazi kikapcsolódás ...

 ... egy hét feltöltődés
 
 
horvátország szeptemberben utószezonbanAnnával tavaly a világítótorony melletti strandon beszélgettünk, hogy milyen jó lenne egy
jógatábor a tengerparton..

Egy héten át, reggelente profi jógaoktatóval, napközben sütkérezés a tengerparton, délután
közös kirándulások, szabadidős programok. Reggeli torna, kajakozás, úszás ... 
Közös meditáció a Vörös sziklás parton, öböl átúszás egy szélcsendes kora reggel,
amikor még tükörsima a tenger.

Elkezdtünk szervezni, és 2018. június 10-17. között egy hétre meghívtuk Annát a
Villa Dobra Apartmanházba, hogy lelkesen vezesse a meditációt a Vörös sziklás parton, és az
otthoni jógaóráit elhozza nekünk a tengerpartra. Annyi szép rejtett zug, öböl, part vár minket
Vir szigeten.. minden nap máshol napozhatunk, jógázhatunk, pihenhetünk. 

Anna jógaórái mellett belekóstolunk Dalmácia gasztronómiájába és kirándulunk a
környéken. Egyik reggel Zadar óvárosi piacán vásárolhatunk Pagi sajtokat (Isteni finom világhírű
keménysajtok juhtejből), szélben-napon szárított eredeti dalmát sonkát, házi oliva olajat, friss
halat. A dalmát piac után Attila mesél egy picit Zadarról, ha már az óvárosban járunk.. 

Szuper lesz ez a hét, mi már nagyon várjuk :) 

Kora nyáron még csendes a sziget, a nyáron nyüzsgő strandokon még alig látni embert... Éppen ideális a kikapcsolódásra, a
feltöltődésre és az aktív programokra is, mert a népszerű kirándulóhelyeken még nincs tömeg. 
A programokat rugalmasan
alakíthatjuk a csapat érdeklődésének megfelelően, így nem kizárt, hogy a lenti program lista bővülni fog .... 
 Heti program 

a programokat minimum 15 fő jelentkezése esetén szervezzük meg

Hétfőtől szombatig reggeli jóga Annával

 06. 10. Vasárnap: érkezés Vir szigetre, beköltözés a szobákba. 
 
 06. 11. 
Hétfő: Kirándulás a szurdokvölgybe: délutáni lazítás, fürdés vízeséseknél, kenuzás a kanyonban 
 
 06. 12. 
Kedd: Kerékpár túrák Vir sziget körül, Ninbe, a lelkeseknek egészen Zadarba (25 km Virről)
 
 06. 13. 
Szerda: délutáni lazítás a Ninska Lagunában, egy kis félszigeten egy réges régi óváros mellett (az óvárost is megnézhetjük)

 06. 14. Csütörtök: Minimaraton: fussuk körbe Vir szigetet / aki inkább kerékpározni szeret, a szállás közelében bérelhet bringát 

 06. 15. Péntek: Zadari piac kora reggel és egy kis séta az óvárosban (útba ejtjük a város legjobb fagyizóját is..) 

 06. 16. Szombat: Öböl átúszás és délutáni kocogás a sziget végére a Vörös sziklás parttól  

 06. 17. Vasárnap: hazaindulás a reggeli órákban


 + 1 meglepetés program ...


Milyen apartmanokat foglalhatsz:

2 személyes  apartman (Villa Dobra Holiday 1. és  Villa Dobra Holiday 3.
az apartmanok nevére/sorszámára kattintva megtalálod a részletes apartman leírásokat, szobaelosztásokat, alaprajzot
245 euró /apartman/hét 2 fő részére összesen (egy légterű stúdió apartman franciaággyal) 

2-4 személyes apartman (Villa Dobra Holiday 6. 
az apartman nevére/sorszámára kattintva megtalálod a részletes leírást, szobaelosztást, alaprajzot)
350 euró /apartman/hét Maximum 4 fő részére összesen (2+2 fő egy légterű apartmanban ahol franciaágy és egy
2 személyes kanapé található)


4-6 személyes apartman (Villa Dobra Holiday 5., Villa Dobra Holiday 8, Villa Dobra Family 1-6
az apartmanok nevére/sorszámára kattintva megtalálod a részletes apartman leírásokat, szobaelosztásokat, alaprajzot)
499 euró /apartman/hét Maximum 6 fő részére összesen (2x2 fő 2 külön nyíló hálószobában + 2 fő nappaliban
kihúzható kanapén) 

A programok díjai

Reggeli jóga 10 euró/fő/hét  Hétfőtől szombatig minden reggel

Kerékpár bérlés 10 euró
/fő/nap 

Zadari óvárosi séta
és a reggeli piac, délután dalmát kóstoló az apartmanháznál 10 euró /fő

A szurdokvölgy kirándulás, öböl átúszás, futás, Ninska Laguna programok esetén felmerülő
költség csak az utazás. A sziget 11 km hosszú, a Vörös part és öböl 
(mindkettő a szigeten
található) 
körülbelül 7 kilométerre van az apartmanháztól. A Ninska Laguna távolsága 10 km.
A szurdokvölgy 60 km-re van tőlünk. Zadar pedig 25 kilométerre, vagyis nem lesznek nagyon
nagy távolságok. Attila lesz az útikalauz, hogy midnenhová odataláljunk. 
A kanyonban a kenu bérlés opcionális, igény szerint külön fizetendő  


 

Utazás

Egyénileg, autóval. Érdemes "telekocsiban" gondolkodni, a szervezésre a Facebook csoportban lesz lehetőségetek

 

Ellátás

önellátás, esetenként kiegészítve spontán esti grillezéssel a csapat kedvétől és étvágyától függően 

 

Hasznos tanácsok 

- a jógához kérjük hozzatok polifoam-ot, törölközőt

- az apartmanokban minden megtalálható, a konyha teljesen felszerelt, csak törölközőt, ágyneműhuzatot hozzatok

- érdemes fürdőcipőt hozni 

- ajánlott öltözet: június közepén napközben már jó idő van, esténként azonban kissé lehűlhet a levegő
  ezért egy pulcsit dobjatok be

 

   Tarts velünk! [FOGLALÁS]  
   

    Információ kérés a 06 20 230 9200 telefonszámon

    Dobránszky Attila 
    (itt balra a sziklán)   

    Jelentkezési és fizetési határidő 2018. február 28. 
    A részvételhez 40% előleg befizetése szükséges 
    a Villa Dobra házigazdáinak. A jóga program díja egyösszegben,
   előre fizetendő Annának. 

 
  A jóga pozitív hatásai

 

tengerparti jóga táborA modern ember olyan életmódból fakadó mozgásszervi
problémákkal küzd, amelyeket csak célzott, tudatos mozgással
lehet kezelni.


A gerincjóga célja a fizikai test egészségének helyreállítása, elsősorban a
testtartás javításával. A gerincjóga ötvözi a több ezer éves hatha jóga
gyakorlatait és a mai modern anatómia és gerincterápia ismereteket, leszűkíti
a hatha jógát egy könnyen, biztonságosan gyakorolható eszköztárra, ezáltal
preventív jellegű, ugyanakkor hatékony mozgásterápia jön létre.

Speciálisan a tartást javító jógagyakorlatokkal harmonikusan, biztonságosan
állítja vissza a fizikai test érzékeny egyensúlyát. A gerinc körüli tartóizmok
erősítése és nyújtása azonnal megmutatkozik a tartásban és szabadságot,
könnyedséget hoz a mozgásban. A helyes tartás nem csupán a mozgásszervi
problémák gyógyításának alapfeltétele, de a megfelelő légzés elsajátításának is.

A helyes légzés kiemelt szerepet kap a jógában, mivel azonnali, közvetlen hatással van úgy a hormonrendszerre és az
emésztésre, mint az energiatestre. A harmadik fő terület a relaxációra való képesség javítása. A modern ember figyelme a
fizikai síkra irányul, ezért a jóga is itt kezdi a gyakorlást. Első lépésként az extrovertált, felgyorsult világból érkező ember
figyelmét saját testére irányítja.

Az elmélyült önvizsgálat számos jótékony hatással bír: lassul a légzés, az idegrendszer megnyugszik, a vérnyomás csökken,
oldódnak a feszültségek és elindul a testtudat eddig nem tapasztalt intenzitású fejlődése. Kinek javasolt a kezdő gerincjóga?
Mindenkinek, aki szeretne rugalmasabb, erősebb, energikusabb és kiegyensúlyozottabb lenni, és szeretne megismerkedni a
jógával és a relaxációval.
horvátország tengerparti jóga tábor

A kezdő gerincjóga rendszeresen végezve kíméletes, de rendkívül hatékony
mozgásterápia. Neked való ez az óra, ha még sosem jógáztál, régóta nem mozogtál
semmit, ülőmunkát végzel, rendszeresen fáj a hátad és a derekad, az idősebb
korosztályhoz tartozol, érdekel a jóga, és szükséged van egy pontra, ahol
elkezdheted, szeretnéd jobban érezni magad a bőrödben, de még nem tudod, neked
való-e a jóga.

Milyen pozitív hatása van? Bár a kezdő gerincjóga nem használja ki a jóga teljes
eszköztárát, mégis számtalan jótékony hatással bír: javítja a tartást, erősíti, lazítja és
nyújtja az izomzatot, és növeli az ízületi hajlékonyságot. Ezeken túlmenően
növeli a fizikai és pszichikai teherbírást, javítja az emésztést, vitalizál és oldja a stresszt.


A másik jógatípus a 45 + vagy ízület kimélő jóga: A 45+ JÓGA ÓRÁKAT MINDENKINEK CSAK AJÁNLOM, aki szeretné
elkezdeni, vagy újrakezdeni a mozgást vagy, aki sokat ül, mozgás szegény életmódja van munkája vagy más miatt. A mozgás
nem korhoz kötött.

Bárki végezheti ezeket a gyakorlatokat akár idősebb vagy fiatalabb korban is. A mozgás nincs korhoz, nemhez, kötve. Ha nem
használod az izmaid szépen lassan leépülnek. Az agynak nincs összeköttetése azokkal az izmokkal, amiket
nem használunk, mozgatunk.

Az test öregedése már 30 év után elkezdődik. De van egy jó hírem sok minden visszafordítható, kezelhető sőt
megelőzhető mozgással.

A kor előrehaladásával a fizikai test és az elme is változáson megy át. Megváltozik a fizikai kondíció, lelassul az anyagcsere,
romlik a keringés, csökken a csontok sűrűsége. A 45+ jóga hatásai kifejezetten jótékonyak, mert javítja az állóképességet,
a könnyen megtanulható jógapózok által javul a keringés és az emésztés, és segítenek elérni az elme nyugalmát. A 45+ év
fölöttieknek összeállított jógagyakorlás, feltölti a testet energiával, és úgy erősíti az izmokat, csontozatot és javítja a
tartást, hogy nem terheli túl az izmokat, ízületeket, csontozatot. A jóga hat a hormon és mirigyrendszerre is , és oldja a
feszültséget, nyújtja a befeszült izmokat, nyugtatja az idegeket.



Szurdokvölgy Vir sziget közelében

Dalmácia ízei: séta az óvárosi piacon

Ninska Laguna 

Kerékpár túra Vir szigeten

Zadar óvárosa

 

Öböl átúszó verseny

 

 

 
villadobra.hu PageRank