Villa Dobra






Apartman-Horvátország-VIR sziget szállás

Nyomtatás E-mail
Tengerparti jóga és Dalmácia ízei Élményhét

Gyönyörű tájak, finom dalmát ételek, igazi kikapcsolódás ...

 ... egy hét feltöltődés
 
 
horvátország szeptemberben utószezonbanAnnával, az etyeki Mauga Jógastúdió vezetőjével tavaly a világítótorony melletti
strandon beszélgettünk, hogy milyen jó lenne egy
jógatábor a tengerparton..

Kora reggeli kocogás a parton, majd jóga "órák" a tengerparton, minden nap más-más helyszínen,
friss levegőn, a természetben ...  Napközben sütkérezés a tengerparton, délután
közös kirándulásokkal, szabadidős programokkal.

Közös meditáció a kora délutáni napsütésben, esti beszélgetés a közeli mólón vagy az udvaron 
Kora reggeli úszás, amikor még tükörsima a tenger.

Tarts velünk 2018. június 10-17. között, amikor egy hétre meghívjuk Annát a
Villa Dobra Apartmanházba, hogy lelkesen vezesse a meditációkat a Vörös sziklás parton, és az
otthoni jógaóráit elhozza nekünk a tengerpartra. Annyi szép rejtett zug, öböl, part vár minket
Vir szigeten.. minden nap máshol napozhatunk, jógázhatunk, pihenhetünk. 

Anna jógaórái mellett belekóstolunk Dalmácia gasztronómiájába és kirándulunk Vir sziget környékén. 
Egyik reggel zadar óvárosi piacát is körbe járjuk, ahol helyi termelők zsenge zöldségeit, friss gyümölcseit, sajtokat, mézet, oliva
olajat is megkóstolhatsz. Innen, a zadari piacról fogjuk beszerezni az alapanyagot a dalmát vacsorákhoz (illetve a reggelihez is
itt vásárolunk be, amit csak lehet) 

Szuper lesz ez a hét, mi már nagyon várjuk :) 

Kora nyáron még csendes a sziget, a nyáron nyüzsgő strandokon még alig látni valakit... Éppen ideális a kikapcsolódásra, a
feltöltődésre és az aktív programokra is, mert a népszerű kirándulóhelyeken sincs még tolongás. 
A programokat rugalmasan
alakíthatjuk a csapat érdeklődésének megfelelően, így nem kizárt, hogy a lenti program lista bővülni fog .... 
 Heti program 

a programokat minimum 15 fő jelentkezése esetén szervezzük meg

Hétfőtől szombatig reggeli jóga Annával

 06. 10. Vasárnap: érkezés Vir szigetre, beköltözés a szobákba. 
 
 06. 11. 
Hétfő: Kirándulás a szurdokvölgybe: délutáni lazítás, fürdés vízeséseknél, kenuzás a kanyonban 
 
 06. 12. 
Kedd: Kerékpár túrák Vir sziget körül, Ninbe, a lelkeseknek egészen Zadarba (25 km Virről)
 
 06. 13. 
Szerda: délutáni lazítás a Ninska Lagunában, egy kis félszigeten egy réges régi óváros mellett (az óvárost is megnézhetjük)

 06. 14. Csütörtök: Minimaraton: fussuk körbe Vir szigetet / aki inkább kerékpározni szeret, a szállás közelében bérelhet bringát 

 06. 15. Péntek: Zadari piac kora reggel és egy kis séta az óvárosban (útba ejtjük a város legjobb fagyizóját is..) 

 06. 16. Szombat: Öböl átúszás és délutáni kocogás a sziget végére a Vörös sziklás parttól  

 06. 17. Vasárnap: hazaindulás a reggeli órákban


 + 1 meglepetés program ...


Milyen apartmanokat foglalhatsz:

2 személyes  apartman (Villa Dobra Holiday 1. és  Villa Dobra Holiday 3.
az apartmanok nevére/sorszámára kattintva megtalálod a részletes apartman leírásokat, szobaelosztásokat, alaprajzot
345 euró /apartman/hét 2 fő részére összesen (egy légterű stúdió apartman franciaággyal) 

2-4 személyes apartman (Villa Dobra Holiday 6. 
az apartman nevére/sorszámára kattintva megtalálod a részletes leírást, szobaelosztást, alaprajzot)
450 euró /apartman/hét Maximum 4 fő részére összesen (2+2 fő egy légterű apartmanban ahol franciaágy és egy
2 személyes kanapé található)


4-6 személyes apartman (Villa Dobra Holiday 5., Villa Dobra Holiday 8, Villa Dobra Family 1-6
az apartmanok nevére/sorszámára kattintva megtalálod a részletes apartman leírásokat, szobaelosztásokat, alaprajzot)
699 euró /apartman/hét Maximum 6 fő részére összesen (2x2 fő 2 külön nyíló hálószobában + 2 fő nappaliban
kihúzható kanapén) 

Az árak tartalmazzák (május 5-től beérkező foglalásokra érvényes): 
  • 45 perces reggeli jóga Anna vezetésével  
  • Dalmát reggeli helyi alapanyagokból
  • a hét során 2 közös dalmát vacsorát szervezünk, amit szintén magában foglal a feltüntetett ár
  • polifoam, törölköző, ágyneműhuzat bekészítése minden résztvevőnek
  • reggeli minden résztvevő számára 1 órás konzultációs lehetőséget biztosítunk Annával. Ha van valami, amit négyszemközt szeretnél Annával megbeszélni, ez az alkalom megfelelő lesz
  • kisbuszos transzfer a jóga helyszínekre
  • Zadari városnézés Sime vezetésével, magyar kísérettel (az apartmanháztól Zadar óvárosába kisbuszos transzfert biztosítunk)
  • dalmát piknik a közeli szurdokvölgyben vagy a Vörös sziklás parton

 

Utazás

Egyénileg, autóval. Érdemes "telekocsiban" gondolkodni, a szervezésre a Facebook csoportban lesz lehetőségetek

 

Ellátás

önellátás, esetenként kiegészítve spontán esti grillezéssel a csapat kedvétől és étvágyától függően 

 

Hasznos tanácsok 

- a jógához kérjük hozzatok polifoam-ot, törölközőt

- az apartmanokban minden megtalálható, a konyha teljesen felszerelt, csak törölközőt, ágyneműhuzatot hozzatok

- érdemes fürdőcipőt hozni 

- ajánlott öltözet: június közepén napközben már jó idő van, esténként azonban kissé lehűlhet a levegő
  ezért egy pulcsit dobjatok be

 

   Tarts velünk! [Irány a tengerpart!]  
   

    Információ kérés a 06 20 230 9200 telefonszámon

    Dobránszky Attila 
   
    A részvételhez 40% előleg befizetése szükséges 
    a Villa Dobra házigazdáinak, ami tartalmazza a programok
   díját is.

 


  A jóga pozitív hatásai

 

tengerparti jóga táborA modern ember olyan életmódból fakadó mozgásszervi
problémákkal küzd, amelyeket csak célzott, tudatos mozgással
lehet kezelni.


A gerincjóga célja a fizikai test egészségének helyreállítása, elsősorban a
testtartás javításával. A gerincjóga ötvözi a több ezer éves hatha jóga
gyakorlatait és a mai modern anatómia és gerincterápia ismereteket, leszűkíti
a hatha jógát egy könnyen, biztonságosan gyakorolható eszköztárra, ezáltal
preventív jellegű, ugyanakkor hatékony mozgásterápia jön létre.

Speciálisan a tartást javító jógagyakorlatokkal harmonikusan, biztonságosan
állítja vissza a fizikai test érzékeny egyensúlyát. A gerinc körüli tartóizmok
erősítése és nyújtása azonnal megmutatkozik a tartásban és szabadságot,
könnyedséget hoz a mozgásban. A helyes tartás nem csupán a mozgásszervi
problémák gyógyításának alapfeltétele, de a megfelelő légzés elsajátításának is.

A helyes légzés kiemelt szerepet kap a jógában, mivel azonnali, közvetlen hatással van úgy a hormonrendszerre és az
emésztésre, mint az energiatestre. A harmadik fő terület a relaxációra való képesség javítása. A modern ember figyelme a
fizikai síkra irányul, ezért a jóga is itt kezdi a gyakorlást. Első lépésként az extrovertált, felgyorsult világból érkező ember
figyelmét saját testére irányítja.

Az elmélyült önvizsgálat számos jótékony hatással bír: lassul a légzés, az idegrendszer megnyugszik, a vérnyomás csökken,
oldódnak a feszültségek és elindul a testtudat eddig nem tapasztalt intenzitású fejlődése. Kinek javasolt a kezdő gerincjóga?
Mindenkinek, aki szeretne rugalmasabb, erősebb, energikusabb és kiegyensúlyozottabb lenni, és szeretne megismerkedni a
jógával és a relaxációval.
horvátország tengerparti jóga tábor

A kezdő gerincjóga rendszeresen végezve kíméletes, de rendkívül hatékony
mozgásterápia. Neked való ez az óra, ha még sosem jógáztál, régóta nem mozogtál
semmit, ülőmunkát végzel, rendszeresen fáj a hátad és a derekad, az idősebb
korosztályhoz tartozol, érdekel a jóga, és szükséged van egy pontra, ahol
elkezdheted, szeretnéd jobban érezni magad a bőrödben, de még nem tudod, neked
való-e a jóga.

Milyen pozitív hatása van? Bár a kezdő gerincjóga nem használja ki a jóga teljes
eszköztárát, mégis számtalan jótékony hatással bír: javítja a tartást, erősíti, lazítja és
nyújtja az izomzatot, és növeli az ízületi hajlékonyságot. Ezeken túlmenően
növeli a fizikai és pszichikai teherbírást, javítja az emésztést, vitalizál és oldja a stresszt.


A másik jógatípus a 45 + vagy ízület kimélő jóga: A 45+ JÓGA ÓRÁKAT MINDENKINEK CSAK AJÁNLOM, aki szeretné
elkezdeni, vagy újrakezdeni a mozgást vagy, aki sokat ül, mozgás szegény életmódja van munkája vagy más miatt. A mozgás
nem korhoz kötött.

Bárki végezheti ezeket a gyakorlatokat akár idősebb vagy fiatalabb korban is. A mozgás nincs korhoz, nemhez, kötve. Ha nem
használod az izmaid szépen lassan leépülnek. Az agynak nincs összeköttetése azokkal az izmokkal, amiket
nem használunk, mozgatunk.

Az test öregedése már 30 év után elkezdődik. De van egy jó hírem sok minden visszafordítható, kezelhető sőt
megelőzhető mozgással.

A kor előrehaladásával a fizikai test és az elme is változáson megy át. Megváltozik a fizikai kondíció, lelassul az anyagcsere,
romlik a keringés, csökken a csontok sűrűsége. A 45+ jóga hatásai kifejezetten jótékonyak, mert javítja az állóképességet,
a könnyen megtanulható jógapózok által javul a keringés és az emésztés, és segítenek elérni az elme nyugalmát. A 45+ év
fölöttieknek összeállított jógagyakorlás, feltölti a testet energiával, és úgy erősíti az izmokat, csontozatot és javítja a
tartást, hogy nem terheli túl az izmokat, ízületeket, csontozatot. A jóga hat a hormon és mirigyrendszerre is , és oldja a
feszültséget, nyújtja a befeszült izmokat, nyugtatja az idegeket.



Szurdokvölgy Vir sziget közelében

Dalmácia ízei: séta az óvárosi piacon

Ninska Laguna 

Kerékpár túra Vir szigeten

Zadar óvárosa

 

Öböl átúszó verseny

 

 

 
villadobra.hu PageRank